• 0
    Vaša korpa
    Korpa je prazna.

Reklamacioni pravilnik

Reklamacioni pravilnik

Rešavanje reklamacije

Proizvodi koji se prodaju putem naše internet prodavnice, su praćeni svom zakonski neophodnom dokumentacijom. Ukoliko se pojavi potreba da reklamirate odredjeni artikal na kvalitet, mi ćemo ispuniti sve zakonski definisane obaveze za prodavca, na isti način kao da ste robu kupili u klasičnoj prodavnici.

  • Ukoliko je isporučeni proizvod oštećen ili nekompletan problem se mora evidentirati na licu mesta, u prisustvu kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket, rok za reklamaciju je 14 dana. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.
  • Ukoliko Vam proizvod koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je proizvod dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome.
  • Imate rok od 14 dana, od dana prijema, da vratite robu prodavcu, ukoliko iz nekih razloga niste zadovoljni. Kupac robu može da vrati samo uz RAČUN. Mi ćemo robu prihvatiti i izvršiti povraćaj novca, ako u tom periodu niste oštetili ili na bilo koji drugi način umanjili vrednost proizvoda. Potrebno je da nas o tome obavestite na centrala@assist.rs i popunite obrazac za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na ovom sajtu.
  • Povraćaj robe i novca se vrši o trošku kupca.
  • U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, ili sa otkupninom delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, assist.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo virmanski na račun korisnika.

Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda se može, u zavisnosti od trenutka pojave nedostatka u funkcionisanju proizvoda, izvršiti popunjavanjem obrasca za reklamacije koji se nalazi na našem sajtu.

Nakon toga, Biće Vam upićen poziv od strane naše podrške, nakon čega će biti sprovedena reklamacija. U roku od 8 dana dobićete odgovor na Vašu reklamaciju sa predlogom rešavanja. Nakon Vaše saglasnosti, rešićemo problem saobraznosti proizvoda na najbržni i najefikasniji način, najkasnije u zakonski predviđenom roku od 30 dana za tehničku i 15 dana za ostalu robu.

Napomene:

1. Proizvod koji se šalje na reklamaciju mora biti čist, uz uredno popunjen reklamacioni list i spakovan račun ili drugi dokaz o kupovini.  

2. U slučaju da prethodni uslovi nisu ispunjeni, reklamacija se neće uzeti u razmatranje.  

3. Prodavac je dužan da u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem odgovori kupcu na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca mora da sadrži odluku da li se reklamacija prihvata ili ne.  

4. U slučaju kada je reklamaciju odbijena kao neosnovana, kupcu se vraća reklamirani proizvod na adresu navedenu u reklamacionom  listu. Ukoliko potrošač ne preuzme reklamirani proizvod u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o odbijanju reklamacije,  prodavac je ovlašćen da reklamirani proizvod rashoduje. 

Podešavanja kolačića

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više možete pročitati klikom na dugme "Podešavanja".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.